Відгуки

Номер телефона не є дійсний. В магазині купили торт . Паляниці в котрому зацвивші , а крем зіпсований і навіть немає кому поскаржитися
Галина

Відповідь:

Доброго дня! Приносимо вибачення за такі незручності. Зверніться безпосередньо на магазин, в якому обслуговувались. Вам повернуть кошти.
Замовляла продукти в суботу. Обслуговування на вищому рівні, дуже приємна дівчина на зв"язку, зоорієнтувала по наявності. Клієнтоорієнтованість на високому рівні, доступна вартість доставки, дуже вам вдячна, що у такий час ви допомогаєте людям і є така можливість замовити продукти прямо в квартиру)
Анжела

Відповідь:

Щиро дякуємо за хороший відгук! Завжди Вам раді)
Доброго дня, скажіть будь ласка чи є можливість оплатити замовлення картою на сайті а не при отриманні?
Анжела

Відповідь:

Доброго дня! Оплату можна здійснити на карту після збору і узгодження всіх деталей замовлення з оператором. Усі деталі Ви можете дізнатися зателефонувавши нам по номеру, зазначеному на сайті.
Дуже велике дякую за швидку і якісну доставку. Не потрібно гаяти час на похід у магазин, особливо коли живеш за містом. Дівчинка, яка займається збиранням продуктів дуже приємна і ввічлива, усі продукти дуже свіжі. Буду однозначно ще користуватись вашими послугами!
Ірина

Відповідь:

Щиро дякуємо за хороший відгук!
Чомусь немає в асортименті соків Rich. Це проблема якась?
Тетяна

Відповідь:

Доброго дня, Тетяна. Соки є в наявності 3 види 1л і 0,2л. Вони були без малюнків, можливо тому Ви не звернули на них увагу. На разі цей недолік ми виправили, в пошуковому рядку набирайте "Сік річ". Дякуємо за Ваш відгук.
Дякую за якісне обслуговування, роблю замовлення тут давно. Приємний та ввічливий персонал, свіжі продукти, швидка доставка.
Лариса

Відповідь:

Дякуємо, що обираєте нас! З такими відгуками ми розуміємо, що все робимо правильно.
Сьогодні замовляла доставку на дім. Велике щире дякую, все доставили, дівчина яка опрацьовує замовлення ввічлива, передзвонює, уточняє. Кур'єр який доставив теж хороший, раджу всім, хто немає можливості зайти в магазин, вартість доставки до 1000 грн. 65 грн.
Оля

Відповідь:

Щиро дякуємо за хороший відгук!
Хотіла купити торт.за 7 хвилин до закриття працівниця вже стояла у верхньому одязі і не відпустила...бо все запаковано.Прошу розібратись в даній ситуації.Такого бардаку нема ніде.Якщо магазин відкритий до 9-30,то відкритий...а те що працівники халатно ставляться до своєї роботи...то факт
Марія

Відповідь:

Така поведінка продавця не є нашими стандартами, приносимо вибачення за незручності. Дякуємо за Ваш відгук. Ми не залишимо даний інцидент без уваги.
Доброго дня купляли вареники з лівером ручної ліпки Канцар ,Вареники поганої якості ,мають неприємний запах і смак ,розварюються.Адміністрацію прошу звернути увагу на якість товару або дотримання температурного режиму .
Олена

Відповідь:

Дякуємо за ваш відгук! Ми обов'язково звернемо увагу виробнику на ці недоліки і проконтролюємо, щоб ці недоліки були виправлені.
Безвідповідальні, високої думки про себе касири на Дружбі...
Покупець

Відповідь:

Дякуємо, що звертаєте увагу на наші недоліки і допомагаєте ставати нам кращими. Адміністрація магазину обов'язково прийме до уваги Ваші зауваження. Дякуємо, що обираєте нас.
Проведіть мед огляд працівників,
Тарас

Відповідь:

Доброго дня, Тарас! Усі наші працівники проходять медогляд і мають санітарні книжки, згідно санітарних вимог.
Чому в магазині працють ВІЧ інфіковані працівники, це небезпечно
Марічка

Відповідь:

Доброго дня, Марічка! Згідно чинного законодавства України, відомості про результати тестування особи з метою виявлення ВІЛ, про наявність або відсутність в особи ВІЛ-інфекції є конфіденційними та становлять лікарську таємницю. Ми не володіємо такою інформацією щодо наших працівників. Та все ж згідно чинного законодавства статус Віл-інфікованого не є підставою для відмови у працевлаштуванні.
Вже більше року пройшло як в продуктовому магазині "Калина" не можуть прийняти до уваги моє неодноразове прохання під час продажу чаю на вагу видавати наклейки з складниками які мали б клеїтись продавцем на пакетики з чаєм. Сьогодні знову та ж сама історія, продавці вкотре розмовідають, що вони наклейок з інградієнтами не мають так як їх викидають. Вкотре прошу вплинути на цю ситуацію, адже Закон України 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» ще ніхто не відміняв.
Євген

Відповідь:

Євген, дякуємо за Ваш відгук. Адміністрація магазину прийме до уваги Ваше зауваження і виправить цей недолік. Вдячні, що обираєте нас.
Дуже задоволена доставкою продуктів з Калини. Дівчина, яка передзвонює і збирає "кошик" працює на своєму місці, дуже приємна, попереджає, якщо чогось немає чи якщо вага не відповідає замовленню. Продукти завжди свіжі і відбірні, приносять під двері. Доставка 60грн, від 1000грн - безкоштовно. А ще додали каву маленьку, як бонус! Рекомендую молодим мамочкам і тим, хто не хоче витрачати свій час на черги в магазинах.
Зоряна
Доброго дня. Коли не зайду в магазин (на Вербицького), завжди черги. Врегулюйте кількість продавців, або краще контролюйте, щоб вони кожної години не ходили на каву. В ще краще, зробіть самообслуговування на деякі категорії групи товарів.
Ірина

Відповідь:

Дякуємо за Ваш відгук! Дирекція магазину обов'язково прийме до уваги усі зауваження.
Доброго дня. Сьогодні дитина купувала у Вашому магазині по вул. Симоненка Суміш Тульчинка 72,5% 400г(2 шт) у поцвилому стані.
Людмила

Відповідь:

Доброго дня! Нам надзвичайно прикро за цей випадок, ми повернемо Вам кошти, або обміняємо товар на інший, належної якості. Приносимо вибачення за незручність.
Доброго вечора, задоволений асортиментом і обслуговування,окрім того що магазин працює до 22:00 (як вказано на вивісці) а по факту о 21:50 магазин вже не пускають, не завжди але частенько, напишіть тоді на вивісці правильний час (роботи магазину)або розберіться з вашим колективом.
Костянтин

Відповідь:

Костянтин, дякуємо за коментар. Магазин працює згідно графіку, якщо з будь-яких причин в 21:50 Вас не пустили в магазин, при першій нагоді зверніться зі скаргою в адміністрацію, це не залишиться без уваги. На жаль зворотного зв'язку з Вами ми не маємо, перетелефонуйте нам за вказаним номером на сайті, щоб ми уточнили усі деталі і виправили цю невідповідність. Дякуємо, що обираєте нас!
Я замовляла свому татові в Тернополі сама я живу в Канаді люди з якими я спілкувалась дуже професїйні старались допомогти чим можуть Я дуже задоволена буду замовляти ще Особливе Дякую Насті за все і всім у магазині Калина :)
Наталя

Відповідь:

Завжди раді Вам допомогти!
Беру свої слова назад. Сьогодні приїхав кур'єр, протерміновану ковбасу забрав, натомість привіз свіжу. Дівчина, котра дзвонила, дуже професійна. З мене лайк!
Наталія

Відповідь:

Щиро вдячні Вам за довіру.
Слів немає закінчилися цензурні. Привезли замовлення. Я ще наголосила щоби ковбаса була свіжа. Сьогодні 27. Термін придатності 28. Дякую!!! Це таки був останній раз!
Наталія

Відповідь:

Приносимо вибачення за завдані незручності. Недогляд нашого працівника, обов'язково усе виправимо Вам і компенсуємо.